luni, 23 august 2010

Pro/contra bronzare DHA

In incursiunea mea in lumea bronzului am descoperit, cu stupoare, faptul ca majoritatea lumii este foarte "pro" solutii rapide, simple si mai ales...pe care toata lumea le practica. S-a dezvoltat un instinct de turma in ceea ce priveste atitudinea fata de soare si solar. E simplu si toata lumea se expune... "Nu cred ca exact eu voi fi cea care face cancer de piele!" Sincer sunt foarte dezamagita de lipsa de constientizare in ceea ce priveste riscul la care ne expunem.

In lista mea de pro/contra bronzului organic voi incepe cu partea negativa...De ce? Pentru ca nu are parti negative.

Contra:
1. Dispare cu pete- pentru a evita acest efect exista reguli foarte stricte. Raspunzatoare direct pentru acest efect sunt persoanele care aplica bronzul.

In primul rand trebuie aleasa o solutie de buna calitate, nealterata in nici un fel de catre cosmeticiana, cu o rezistenta buna si o culoare cat mai naturala.

In al doilea rand trebuie aleasa culoarea cea mai potrivita tenului clientei. Trebuie sa intelegeti un fenomen logic: cu cat culoare aplicata e foarte inchisa fata de pielea voastra, vor aparea diferente mari in momentul in care bronzul va incepe sa se exfolieze.
ex.Incercati sa vopsiti un perete alb cu vopsea neagra si apoi zgariati cu un cui

In al treilea rand, in momentul in care pielea incepe sa se exfolieze e timpul sa renuntam cu totul la bronz. Acest lucru se face foarte simplu: faceti o baie lunga si relaxanta cu lumanari, un pahar de vin, muzica, uleiuri..tot ce inseamna pentru voi deconectare. In acest timp straturile superioare de piele se vor inmuia si cu un burete sau manusa mai aspra vor veni jos foarte foarte usor. Acest procedeu va fi cu atat mai usor cu cat, repet, culoarea aplicata este potrivita tenului vostru.
Daca e sa fim sincere si fara idei preconcepute si bronzul de mare merge la fel de patat, dezavantajul e ca nu vei scapa de el la fel de usor. Va spun asta din proprie experienta.

2. Tine 5 zile - vara asta si eu si prietenele mele am fost la mare. Ne-am intalnit dupa concediu sa impartim impresii, eram toate negre si frumoase. Ne admiram bronzul una alteia si ne simteam foarte bine...ne-am revazut dupa o saptamana...eram toate triste cu amintirea culorii superbe pe care am pierdut-o in acest rastimp. Bronzul disparuse cu desavarsire si cu el parca si vacanta noastra fusese un vis. Hai sa fim sincere si sa recunoastem ca si bronzul de soare dispare la fel de repede, daca intre timp nu il intretinem.

Cu asta am incheiat lista de "contra" pe care orice carcotas, cat de inversunat, ar putea sa le invoce.

Lista de pro va fi astfel, foarte concisa:
1. Nu te expui nici unui risc, este 100% sigur
2. Nu imbatraneste pielea
3. In 10 minute obtii un bronz echivalent unui abonament la solar sau a 4 zile de stat la soare.
4. Poti arata perfect chiar si pentru un eveniment ivit de la o zi la alta.
5. Nu te bronzezi cu dungi
6. Nu te arzi, nu te ustura
7. Acopera vergeturi, semne, cosuri sau cicatrici usoare
8. Te poti bronza la soare chiar daca esti deja bronzata cu DHA

As putea continua lista, dar mi-e ca v-am convins deja de beneficii si incep sa va plictisesc:)


Sa traiti...SANATOSI !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu