vineri, 25 iunie 2010

solarul=cancerul de piele

Nu am sa incep prin a tine o prelegere asupra riscului la care ne expunem. De obicei nu imi place sa ma aflu in postura "lupului moralist". Pana acum un an eram o clienta fidela a solarelor si trebuie sa recunosc ca am practicat acest tip de bronz circa 6 ani de zile, nu cu o frecventa exagerata. Probabil ca foloseam aceasta scuza pentru a masca ingrijorarea mea reala asupra faptului ca incet, de-a lungul anilor, pe toate partile corpului meu au aparut tot felul de alunite mai mici sau mai mari de culori mai intense sau nu.

Acum un an am hotarat sa pun capat acestei "rulete rusesti" si sa rezist cu stoicism tentatiei de a masca tenul meu gen "perete de spital". Am ajuns insa in fata altei probleme...incepeam sa seaman tot mai mult cu o ruda indepartata a Morticiei Adams. In locul preocuparii pentru radiatiile UV a inceput sa se instaleze o depresie de fiecare data cand ma uitam in oglinda....si intr-o zi...EVRICA!! exista salvare...I SHALL NEVER BE WHITE AGAIN!!

Iata de ce am hotarat sa impartasesc cu voi, pe langa minunatiile bronzarii organice, cel mai important, articolele care mi-au ridicat un semnal de alarma asupra cancerului de piele.

Va pun la dispozitie cateva link-uri care pe mine m-au convins definitiv si am rugamintea, pentru sanatatea voastra, sa popositi cateva minute asupra lor:

Bronzatul la solar cauzeaza cancer de piele - VIDEO

"Expunerea repetata la solar cauzeaza cancerul de piele"- reportaj ProTv

"Solarul produce cancer de piele" - Articol Revista de Sanatate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu